FAQ
Hvornår er check-in og check-out?
Check-in kan ske fra kl. 15:00 og check-out skal ske senest kl. 12:00. Har du brug for en tidligere check-in eller senere check-out, er du velkommen til at kontakte os, og så vil vi gøre vores bedste for at imødekomme dit ønske.
Tilbyder I bagageopbevaring?
Hvornår kan jeg spise morgenmad?
Kan jeg få gratis Wi-Fi?
Hvor ofte er der rengøring af værelset hvis jeg overnatter flere nætter i træk?
Vi lader det være op til dig at bestemme, om du vil have daglig rengøring af værelset, hvis du overnatter flere nætter i træk. Ligesom du selv kan bestemme, hvornår du vil have skiftet håndklæder. Det betyder, at vi ikke automatisk gør rent på dit værelse, men lader dig tage valget. Dog rengører vi automatisk dit værelse på 4. dagen.
Ønsker du alligevel daglig rengøring af værelset og/eller nye håndklæder, kommer vi med glæde. Du skal blot meddele det i receptionen, inden kl. 22:00 aftenen forinden. Husk at oplyse os dit værelsesnummer.
Hvor kan jeg parkere, og hvad koster det?
Må jeg tage min hund med?
Hvordan kommer jeg hen til hotellet?
Du kan nemt komme til og fra Gentofte Hotel, uanset om du ankommer til København med fly, båd eller i bil. Fra Københavns Lufthavn kan du tage toget direkte fra spor 2 i Terminal 3 mod Østerport Station. Hér kan du skifte til S-tog i retning mod Holte, hvor du så står af på Gentofte Station. Herfra har du ca. fem minutter på gåben til hotellet.
Ankommer du med Oslobåden, kan du tage toget fra Nordhavn Station i retning mod Holte. Dit stoppested hedder Gentofte Station, hvorfra du har ca. fem minutter på gåben til hotellet.
Kører du i bil, kan du finde forskellige kørselsvejledninger her.
Hvornår har receptionen åben?
Hvornår kan jeg spise i restauranten?
Hvordan kommer jeg i kontakt med hotellet?
Du er altid velkommen til at ringe på (+45) 3968 0911 eller skrive til gentoftehotel@arp-hansen.dk.
Hvordan ændrer eller annullerer jeg min booking?
Hvis du har booket et værelse med 'Fri afbestilling', kan du ændre eller annullere din reservation uden ekstra gebyrer frem til kl. 12:00 på ankomstdagen. Ændringer og annulleringer kan foretages via linket i din bookingbekræftelse eller ved at vælge 'Ændre reservation' som du finder i forbindelse med ”Søg ophold” øverst på denne side. Du er også velkommen til at kontakte hotellet direkte. For reservationer uden mulighed for afbestilling, henvises der til de gældende salgsbetingelser.
Hvad skal jeg gøre, hvis jeg ikke har modtaget nogen email-bekræftelse på min booking?
Hvis du ikke har modtaget din bekræftelse på din booking på mail, så skal du tjekke dit spam-filter. Hvis bekræftelsen ikke er i spam-filteret, skal du kontakte hotellet hurtigst muligt.