FAQ
Hvornår er check-in og check-out?
Check-in kan ske fra kl. 15:00 og check-out skal ske senest kl. 12:00. Har du brug for en tidligere check-in eller senere check-out, er du velkommen til at kontakte os, og så vil vi gøre vores bedste for at imødekomme dit ønske. Uanset kan du gratis og trygt opbevare din bagage hos os.
Hvornår kan jeg spise morgenmad?
Kan jeg få gratis Wi-Fi?
Hvor ofte er der rengøring af værelset hvis jeg overnatter flere nætter i træk?
Vi lader det være op til dig at bestemme, om du vil have daglig rengøring af værelset, hvis du overnatter flere nætter i træk. Ligesom du selv kan bestemme, hvornår du vil have skiftet håndklæder. Det betyder, at vi ikke automatisk gør rent på dit værelse, men lader dig tage valget. Dog rengører vi automatisk dit værelse på 4. dagen.
Ønsker du alligevel daglig rengøring af værelset og/eller nye håndklæder, kommer vi med glæde. Du skal blot meddele det i receptionen, inden kl. 22:00 aftenen forinden. Husk at oplyse os dit værelsesnummer.
Hvor kan jeg parkere, og hvad koster det?
Må jeg tage min hund med?
Hvordan kommer jeg hen til hotellet?
Du kan nemt komme til og fra Gentofte Hotel, uanset om du ankommer til København med fly, båd eller i bil. Fra Københavns Lufthavn kan du tage toget direkte fra spor 2 i Terminal 3 mod Østerport Station. Hér kan du skifte til S-tog i retning mod Holte, hvor du så står af på Gentofte Station. Herfra har du ca. fem minutter på gåben til hotellet.
Ankommer du med Oslobåden, kan du tage toget fra Nordhavn Station i retning mod Holte. Dit stoppested hedder Gentofte Station, hvorfra du har ca. fem minutter på gåben til hotellet.
Kører du i bil, kan du finde forskellige kørselsvejledninger her.